Testing Photoshop CS3 Extended

Ååååh, svetten rinner nu efter träningen men jag kom just på att jag fotade lite igår på landet så jag kunde ha något att pilla med i photoshop så jag kommer ej iväg till duschen riktigt.. Jag återkommer med lite prov på vad jag pysslar med snart. DoughT



Updt.

Jag har testat att ladda upp mina bilder i evigheter nu men det har inte funkat, då kom jag på att jag har glömt att minska dom och att dom var waaaay to big! Man har ju sett allt detta brus på fotobloggar och likande som man har klickat in sig på så jag testade att lägga på lite brus jag med + att jag har fixat lite med färg och laddat ner lite nya brushes. Jag är inget photoshp-proffs bara så ni vet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0