Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul

Har precis skurat ur badrummet riktigt ordentligt, var på tiden. Det tog mig hela 35 min om någon vill veta. Har dessutom torkat av golven i köket och städat rummet.
Jag är ju ledig idag och ville chilla i mjukis hela dagen så sa till hasse att jag äter hemma idag. Men man kan ju inte ligga på latsidan hela dagen så tvätta och städa har jag som sagt fått gjort. Nu ska jag nog ta och slänga in minipizzorna från frysen i ugnen till lunch.
Internet är ej tillbaka än så jag står som vanligt på balkongen nu, men innan funkade inte ens det så jag var helt internetlös, sånt gillar man ej. Hoppas på the return of the internet ikväll !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0