Say hello to my little friend

Vid tretiden idag gick jag för att möta Mari, för att sen möta hennes två franska vänner som oxå bor här. Vi gick till deras lägenhet som inte ligger alltför långt här ifrån. Mari var där i fem min ca sen ville hon gå hem men jag stannade och åt lite lunch :P De förklarade för mig hur Mari var, väldigt old fation, bär ej byxor för hon tycker ej det är för tjejer, tycker att tjejer ska städa och killar ej osv. Men men, jag hade alla fall en väldigt trevlig dag med vännerna som heter Suzi och ... Paulina? nått sånt fast på franska alla fall:P Efter luchen, eller aa vid sex, gick vi ner på stan där det ej fanns allt för mkt folk än.
 Lite senare ska jag möta dem på stan igen för att kolla på fyverkerierna som är vid 23 varje dag nu när det är las fiestas.
Ska ta och äta lite mat innan och byta om till lite varmare kläder, är bara ca 17 grader här nu och lär väl bli lite kallare ikväll oxå.

Hasta mañana!

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0