Running around like a clown on purpose

Det kurrar i magen på mig. Har ej haft tid att göra nån mat sen lunchen. Efter jobbet åkte jag nämligen till affären, skulle köpa tvättmedel. Jag tog en sväng förbi en utagsautomat för att se om pengarna pappa satt in till alla mina kurser kommit in än vilket de hade. Sen blev det ännu bättre när jag kom på att hasse innan insisterat på att betala alla kurser som tack för allt på resan. Därför passade jag på att "storhandla" istället ! Kom hem med tre kassar trotts att kylskåpet och skafferiet var fullt redan innan. Nu har jag läsk så det räcker och blir över i olika smaker, massa massa grönsaker och frukter, ett skafferi fyllt med gosaker och "bra"-saker. Även frysen är lite påfylld. Känne rmig nöjd, spenderar mina pengar på mat - så typiskt mig!

Efter det åkte jag och hämtade upp elena, vi skulle ner på stan och fixa massa grejer. Först gick vi till en mobilaffär för hon skulle ha ny mobil och jag fråga några saker om mitt kontantkort. Där fick vi vänta minst en timme. Sen knallade vi vidare till Universidad Popular som det heter, ett ställe med massa kurser, där jag och elena ska gå på dans , för att skriva in mig på spanska för invandrare där oxå ^^ Var nämligen på ett annat ställe igår med hasse, så nu har jag spanska fyra kvällar i veckan med start i oktober ! Kanske jag lär mig nått alla fall...
Egentligen skulle vi oxå ha låst upp min kära gamla rosa Sony Eriksson mobil, men när jag öppnade den lilla luckan såg jag att batteriet var helt fuckat. Det hade svällt och var helt tjockt, hur konstigt som hellst. Självklart kunde man ej sätta på telefonen därför så ska se vad ett nytt battis kostar innan jag låser upp telefonen, kan ju vara bra om den funkar innan...

Sist men INTE minst idag har jag färgat håret !!! :O har ej vågat kolla själv än, men om några minuter kommer jag veta om Choklad är nått för mitt hår eller inte.....

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0