Rullar fram

Ni undrar säkert varför jag inte har uppdaterat direkt sen jag kom hem från bilskolan, ni kanske till och med trodde att jag skulle ligga på sjukhuset nu. DÅ TROR NI ALLT FEL.. Det gick nämnligen kanonbra och vi körde lite överallt, upp till ramberget, hem till mig, vårväderstorget och lite sådär. Jag gjorde inga misstag som han påpekade och han bokade tid åt mig för halkan på onsdag. Surprise surprise, men jag antar att det blir några lektioner till efter halkan, så jag verkligen är redo för uppkörning när nu det kommer bli av. DoughT


Efter körlektionen promenerade jag hem och köpte en glass för det var helt sjukt fint väder.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hej,



jag gillar din blogg och har en förfrågan, finns det en mail jag kan nå dig på?



Vänligen,

Anna

[email protected]

2009-09-10 @ 17:14:51
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; ja alltså de står "Wendan" mitt smeknamn:P

2009-09-10 @ 17:20:07
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: fredrika

nice work dough !! jaa jag har ett nytt nummer i spanien men hatar den mobilen så har ej gett numret till nån typ :P dessutom såg jag smset när jag la mig och då var det sent ! men emma skrev på dirren på msn och jag kollade in klippet på direkten ! :D haha tyckte fasktiskt synd om stackarn, han var säkert bergsäger på att gå vidare :P sorry dough :/

2009-09-10 @ 20:36:46
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

nice work dough !! jaa jag har ett nytt nummer i spanien men hatar den mobilen så har ej gett numret till nån typ :P dessutom såg jag smset när jag la mig och då var det sent ! men emma skrev på dirren på msn och jag kollade in klippet på direkten ! :D haha tyckte fasktiskt synd om stackarn, han var säkert bergsäger på att gå vidare :P sorry dough :/

2009-09-10 @ 20:37:38
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0