Overprized and overdone

Elena beordrade mig att gå ner i restaurangen förut för att äta middag eftersom jag ej ätit nån mat på hela dagen eftersom den blev så fuckad. Jag var ej sugen på att sitta där nere själv och inte heller speciellt hungrig men orkade ej säga emot.
När jag får menyn ser jag att en huvudrätt kostar minst 220 kr typ. Plus dricka på det. Inte heller finns det nått jag gillar. Vad fan ska man göra lixom jag kunde ju ej bara gå så jag fick beställa en förrätt som huvudrätt, en sallad med grillad getost. Den smakade inte som nått som passade mina smaklökar alla fall, tror ej jag har ätit getost innan men tänkte mig typ fetaost. Fel fel, kommer aldrig äta igen. Strävt i munnen typ. Jag fick göra som på lågstadiet när man spred ut och gegga runt maten så det skulle se ut som om jag hade ätit mer än jag egentligen hade.


Jag knaprade i mig äpplena och nötterna, prisvärt ? nej

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Vilka äventyr du är med om min älskade tös...;) Tur att du har sånt tålamod! Gourmemiddagar får du väl njuta av nån annan gång. Puss & kram från mamsen

2009-09-13 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0