Now I'm free, free fallin'

Vaknade för några minuter sedan, vilket betyder att jag sovit mer än 10 timmar. Mer än flera nätter tillsammans innnan så det var hur skönt som hellst. Jag är som sagt ledig idag, och ska inte göra nått speciellt på hela dagen för jag har alltid så mkt att göra annars känns det som. Så idag ska jag ta mig tid att platta håret osv :P haha

Festligheterna här i stan börjar väl nu om jag ej har fel, San Mateo som det kallas. Jag vet inte så mkt om vad det handlar om förtom det hasse sagt att man firar San Mateo då som är vinskördeguden och javi sagt att alla dricker som fan dygnet runt hela helgen. Men jag vet som sagt ej. Kanske ska ta och fråga min roomie om hon vill hitta på nått, men hon verkar ej som en sån som går ut direkt.. Kanske är bra att fråga vad hon heter först...

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: MADDE

Åh tack :) din design var riktigt snygg!

Okej nej det gör jag inte, något jag missar då eller? ;)

Kram

2009-09-18 @ 16:52:21
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0