Monster

När jag skulle äta mina minipizzor förut, som förövrigt var supergoda, kände jag för att se på en film på tv:n för en gångs skull. Har ju tyvärr bara en dvd film här och den är hos hasse och elena så jag kollade i hyllan där det fanns tre stycken. Blev jätteglad när jag såg att en av filmerna var Monster med Charlize Theron. Har velat se filmen sen den kom ut men alltid missat när den gått på tv eller så. Så jag kollade hela medans jag åt vilket kanske ej var en jättebra kombination kanske men :P Filmen var kanon dock, eller aa väldigt hämsk och äcklig men ändå bra.
Jag är dock fasinerad över hur en så snygg människa kan bli så ful. Man såg lixom inte en nån antydan till vackerhet på den kvinnan i filmen. Scary!

DOUGH D.



Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

jag gillar ej henne i filmen, blir fan nervös..

nej fy fan :d haha

2009-09-21 @ 19:43:43
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

SV; Jag håller med dig helt o hållet skrev det till o med i ett av mina tidigare inlägg att jag tycker hon börjar likna heidi mer o mer. Men det e synd eftersom boda två e så unga,

2009-09-22 @ 02:08:46
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0