Livsnjutarn

Sitter här med en stor skål harkluttar med mjök som Stina-Lee så fint beskrev dom, ni vet dom chokladbollarna/flingorna från Nestlé. Älskart ! Dessutom ska jag, samtidigt som jag kollar nya 90210, avnjuta lite melon och plommon samt skorpor med en jättegod mjukost med typ brie-ost smak, mumma!

Kan oxå raportera att det lilla jag har sett av håret än så länge verkar bra, är ju fortfarande blött men ser allaf all jämt ut, var rädd att min fula utväxt skulle ge spår i färgniongen som den brukar, blir alltid ljusar i hårbotten, men tror det blev rätt jämt denna gången faktiskt. Färgen såg liiiite rödakig ut oxå men hoppas jag såg fel. Nu är jag alla fall mörkhårig igen ! Sticker ej ut lika mkt här nere :P

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0