If it was easy it wouldn't mean nothing, no

Hellu. Favvodagen idag - tisdag. Nu kanske ni undrar varför just denna udda dagen är min favvo men det kan jag lätt svara på - det är den bästa seriedagen, båda One Tree Hill och Gossip G ju ! som tur var för mig åkte jag och ines förbi här hemma en sväng efter hennes lunch så jag kunde sätta igång att tanka då så allt var klart nu när jag kom hem !
Hasse är på resande fot denna veckan så jag jobbade till tre idag, passade även på att överraska elena med blåbärspaj som hon tjatat om så länge. Jag köpte ju vaniljsås och allt på ikea så hade lovat att baka. Det var för övrigt vaniljsåsen vi var här och hämtade på lunchen :P Efter vi hämtat den dock skulle vi och köpa blåbären. Kan säga att jag hann besöka 4 affärer innan jag äntligen hittade i den femte... De kostade 30 kr för 100 g !!! så jag köpte bara en burk och lite äpplen istället.
Väl hemma hos dom såg jag att de hade en liten miniform så jag tog den till blåbären och en vanlig till äpplena (?). Som tur var för mig blev den med äpple hur god som hellst, den lilla med blåbär var lite sur så den lämnade jag hos elena för hon gillade den alla fall :P
Annars har det ej hänt mkt idag, första dagen tillbaka efter långhelgen. Ska försöka sova tidigt ikväll för att komma upp imorse var ej lätt minst sagt.

DOUGH D.




Jävligt skön låt förövrigt, värd att lyssna på. Rubriken kommer på sista raden han sjunger dock :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0