Hemma och vänder

Nej där ljög jag lite, för just nu är jag hemma och laddar iPoden, ej hemma och vänder. Det var dock livsnödvändigt eftersom jag ej hade några battisar kvar men boken jag lyssnar på, The lost symbol av Dan Brown, är jättespännande nu! Kan verkligen rekomendera boken, är den tredje i serien om Robert Langdon.

Jag gick hem efter jobbet för att hämta min dra-maten, för att snart nu då gå tillbaka till hasse och elena och hämta maten de köpt plus gå till affären för att köpa lite eget, det smarriga lixom. Det var nämligen så att jag skulle ha sprungit idag egentligen, men det är så varmt och jag känner verkligen ej för det så jag tyckte det var en bra kompromiss att gå den extra rundan istället för att ta med mig maten och ta bussen redan när jag slutar. När jag är hemma igen ikväll kommer jag alltså ha gått ca 3 timmar idag sammanlagt, två ggr från och till dem blir 2 timmar plus den timmen jag var ute och strosade med lillklumpen på förmiddagen. I like !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: victoria

först tänkte jag men det finns ju redan 4 böcker!? men så såg jag att du skrev om robert langdon men jag tycker ej det spelar någon roll om han är med eller inte för böckerna är bra iaf ;D haha

2009-09-29 @ 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0