Helgen lider mot sitt slut

Var precis och lämnade av Kim på busstationen. Helgen har varit mkt trevlig, vi var ute med Javi, hans vän som är här över helgen och hans tjej i fredags vilket var väldigt skoj. Mycket folk ute och trevlig stämning osv.
Igår knallade vi till hasse och elena efter frukosten och låg vid poolen ett tag innan vi åt med dem plus elenas föräldrar som är här, vilket var en upplevelse för oss båda. Högljudda samtal från alla håll, alla pratade i munnen på varandra plus att elena sa att nu var det bara bara bara spanska som gällde så det var bara att sätta igång tankeverksamheten igen. Efter det knallade vi ner på stan, kollade in festen lite i vår trötthet. Jag köpte en väldigt söt glasflaska med jordgubbar att ha vatten eller saft i i kylen.
När vi kom hem var vi så trötta man kan bli efter loite sömn och mkt promenerande. Vi orkade inte göra nått speciellt så vi knallade till mataffären med min kära dramaten och köpte pasta, nån soppa/sås att blanda med pastan, choklad och vitt och rosévin. Om nån är intresserad så kostade det vita vinet 8 kr och rosén ungefär det dubbla. Det var ändå drickbart tyckte vi, jag gillar ju inget vin så jag blandade med lite läskaktiga grejer och då gick det ner fint.
Vi spelade kort och kollade klipp från studenten, mkt trevligt!

Nu är hon alltså påväg hem och jag ska byta om till mjukiskläderna igen, tillaga några småpizzor och kolla massa massa serier jag missat under helgen plus alla säsonger av OC som äntligen är klara !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0