Godsaker med posten

Idag när jag kom till jobbet låg en lapp där till mig från posten om att jag hade fått brev. På vår lilla promenad gick vi till posten, som visade sig vare fel post.. Andra promenaden för dagen kom vi till rätt ställe och jag fick ett stort kuvärt som jag såg var från mor min.. Vi skyndade hem (efter att ha gått liiite i affärer) och jag öppade det hela och fann inget mindre än Män som hatar kvinnor på DVD, svenskt LÖSGODIS - väldigt passande eftersom mitt tog slut för några dagar sen, doftljus och ett sött kort från mamma med hälsningar från alla där hemma. Lite fredagsmyssaker som mamma så fint uttryckte det. Väldigt sött tycker jag och det värmde trotts värmen här nere. Tack igen kära mor :*

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0