Europaturné - tillbaka i Hamburg

Tidigt imorse, vid halv sex, gick vi upp för att åka tillbaka till flygplatsen och ta flyget till Hamburg igen. Tyvärr innebar det att vi bara han äta den sjukt goda och stora frukosten i tio min ungefär.

Nu befinner vi oss på Radisson Blue i Hamburg då alltså. Inte lika lyxigt som alla andra hotellen men... Det fanns konstigt nog rulltrappa upp till reseptionen men ej hiss ! Ca 30 våningar är huset och antagligen varenda en av dom håller på att renoveras för det luktar... Skummt !

Jag klagar inte i alla fall för Internet finns det till skillnad från de andra hotellen och det är ju det viktigaste right :P
Just nu chillar jag och klumpen på hotellet och elena är på nått möte. När hon kommer tillbaka ska vi ta oss en liten promenad runt stan.

Imorgon bär det sedan av till Bryssel som är det sista stoppet på resan. Samma hotell i 4 dagar, yeeeey ! :D

DOUGH D.




Skoj tyckte jag !


Kommentarer
Postat av: victoria

Du måste du ju bara ta kort på den kissande pojken som släkt en eld med sitt kiss :D När jag åkte till disneyland så var vi en sväng i bryssel också och kollade på dendär pojken :D haha Förresten så är det en staty och inte någon bubbelboy jag snackar om :D

2009-09-09 @ 14:21:44
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

ja men då får jag väl se till att försöka fixa det då ! ska leta efter en kissande pojke :D

2009-09-09 @ 20:46:13
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hamburg är underbart, och man behöver inte ett femstjärnigt hotell för att njuta av stan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0