Europaturné - München

Another day another hotel...


Tisdagen spenderades i München. Upp tidigt och ta planet dit, sen åka massa jobbigt tåg och taxi för att komma fram till hotellet. Det var väldigt fint det med, lite mer .. ja jag vet inte. Har ej bestämt viklet av alla hotell vi har bott på som jag gillar mest än.

För övrigt så är alla väldigt trötta efter allt resande plus att alla är förkylda nu, Ines oxå. Därför spenderades mestadels av dagen på hotellet. Vi tog det lungt och gick mest ut för att handla mat osv. Dock upptäckte jag att det ej fanns nån Starbucks i närheten igårkväll när min hals var i stort behöv av nått varmt och gott.

Efter ett skönt bad i det stora badkaret tittandes på Harry P på datorn gick vi och la oss för vi skulle upp tidigt dagen efter, idag, och åka tillbaka till Hamburg.

DOUGH D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0