Europaturné - Brygge

Måste börja med att erkänna att jag ej själv visste var jag var förens jag googlade namnet nu och såg att det hetter Brygge på svenska. Jag visste ej ens vad det hette på spanska eller engelska heller för den delen så fick kolla vår reseplanering. Men här är vi nu alla fall. En stad kanske 10 mil från Bryssel dit jag trodde vi skulle men tydligen skulle vi bara flyga dit (så den kissande pojken som jag lovade en bild på till dough kan jag nog tyvärr ej hålla :/)
Vi hämtade hyrbilen på flygplatsen, en Volvo V50 - wohooo jag älskar och är jättestolt över allt svenskt nu för tiden som ni kanske såg igår med Dag Hammarskölds-grejen :P.

Väl framme här i Brygge åt vi på hotellrestaurangen innan vi tog en trip på stan. Staden är tydligen väldigt känd och har mkt turister för det finns många gamla grejer och så men jag hade alla fall aldrig hört talas om det innan :P Nu ligger jag här på hotellet som jag inte ens orkar ta bilder på, speciellt eftersom det bara ser ut som vilket annat hotell som hellst men det som är bra är alla fall att vi här har både frukost och internet gratis! Det viktigaste för mig ju :P innan har vi bara haft en av dem på samma hotell, inte båda samtidigt.

För övrigt så har dagen varit jobbig som fan för mig trotts roliga grejer. Huvudet är sprängladdat känns det som och halsen värker som fan av allt hostande. Till råga på allt höll öronen på att explodera idag på flyget kändes det som. Måste vara allt snor i ledningarna som gjorde allt extra jobbigt!
 Nu ska jag njuta av allt gott jag köpt idag och kolla klart på sista Harry P, mellan alla snytningar så klart!

DOUGH D.

    

  
Idag har jag även gjort de första inlöpen för resan, förutom mat då, nämligen en bok - Marian Keys nyaste, te i lösvikt - vanilj och mint, ska nog köpa mig en påse tutti-frutti imorn men :P och massa godis och halstabletter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0