And you said hey hey ho you know this is the way to go

Är precis hemkommen från stan. Jag var nämligen där för att kolla in festligheterna med Mari som jag nu vet att hon heter. Redan på vägen dit sa hon, åå hoppas det ej är så långt för jag vill ej komma hem för sent. När vill du komma hem då sa jag? Vid åtta sa hon. Okej....
 Vi skulle börja med att kolla in nån tjurfäktningstävling eller nått sånt, men när vi kom fram till arenan såg vi att det kostade pengar så hon ville ej gå in.. Vi skulle gå vidare till Calle Laurel för att ta några tapas och nånting att dricka. När vi kom dit spelades det massa musik, det var mycket folk som var glada och mycket hände.. Calle Laurell är en ganska smal gata och när vi väl var framme säger hon att hon ej vill gå in. Hon gillar ej sånt med så mkt folk och när de har druckit... Så vi gick hem igen!
Nu är vi hemma, 20 över sju på kvällen. Innan hälften av befolkningen ens har gått ut. Suck.
På vägen berättade hon oxå att hon aldrig går ut hemma heller, som sagt föredrar hon att vara hemma. Hon har aldrig druckit nån alkohol och gillar verkligen ej sånt. Inte heller att dansa.

High five till mig för min roliga rummskamrat ! Kunde ju ej blivit bättre,....

Hon var förövrigt med idag och åt lunch med hasse och elena, vilket hon säkert uppskattade eftersom hon ej gör så mkt här men. På stan träffade vi oxå hennes franska vänner som alla fall evrkade lite mer normala, vi ska träffa dem imorn vid tre och kolla in festligheterna då.. Kanske är en lite mer passande tid för henne.....

DOUGH D.

PS. Har dessutom ej internet nån stans förutom på balkongen. Kommer alltså bli en luuuuugn kväll för mig , aka. tråkig.


Kommentarer
Postat av: MADDE

haha nej inte det heller. skulle säkert älska massor av serier bara jag tog mig tid att titta. det jag följer/följde var the OC och desperate housewives. speciellt oc, den är verkligen såå bra! har du sett något av det?

love

2009-09-19 @ 22:40:27
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: victoria

vilken bild? min visningsbild på msn? för jag har nämnligen färgat igen men inte tagit någon bild på det ;) haha

2009-09-20 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0