What are feelings without emotions

Hola amigos! Här sitter jag med en nektarin innaför tröjan... Den måste få lite värme och kärlek innan den käkas tänkte jag, plus att den var svinkall när jag tog den från kylen och det gillar ej mina tänder nej.
Dagen har varit bra, som vanligt. En liten incident på morgonen när strömmen gick och jag ej hade nån aning om vad man skulle göra. Ringde hasse men det funkade ej som han sa så han fick komma hem. När han väl kom och fixade det så jag kunde börja stryka hade lillan vaknat så mkt strykning blev det ej av.
Vi gick alla fall och hämtade paketet som väntade på posten från mamma och fick se att det var över två veckor sent, hon skickade det den femtonde, lagom till min namsdag, och det kom fram nu. Men godsakerna som var i var lika goda för det så mig gör det ej så mkt. Tack igen !

Inväntar besked från hasse sen om jag ska komma tillbaka och jobba ikväll eller ej, beror på om de hittar nån film att se. Elena sa: aa om du ej vill bjuda mig på finmiddag istället?! men han verkade sådär sugen på det så det blir la bio sånna fall :P haha
Om jag ej ska jobba ska jag bara vara hemma och ta det lungt och njuta av sista lediga eftermiddagen på detta året antar jag. Har ju lektioner alla eftermiddagar förutom fredagar men på fredag eftermiddag är det ju helg så det räknas ej ! Kolla lite nya top model och äta lite svenskt godis kanske ? :D

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0