People talking without speaking

Yeeeey, äntligen fredag ! Känns som om jag skriver så varje fredag men varför ej lixom, man känner ju så lika mkt varje gång. Iofs är min fredagskväll ej mkt att hurra för för jag ska jobba medan, om elena får sin önskan, hasse och elena och deras kompisar går ut och vevar, fanns tydligen nått nytt disco berättade elena haha^^ Imorn dock blir det utgång för moi och bio på söndag med mina franska vänner, ska bli skoj.

Jag har gått och grubblat hela dagen på vad jag ska göra åt den här bloggsituationen jag befinner mig i. Om jag ska fortsätta med denna bloggen eller starta en helt ny.. Svåra val har jag alla fall och måste göra dem till i kväll för ska ta med stora datorn till hasse och elena och fixa allt med ny design och så. Suck vill ju verkligen ha kvar all historik men samtidigt ej heta doughs nu lixom :S men grejen är oxå den att jag haaaatar att komma på namn, jag suger på det. Så förvänta er nått aslame om jag väl startar en ny... Nån som har nått förslag?

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: spårarn

det är hel rätt att byta namn iaf, men tycker ej du ska lägga allt för mkt tid och energi på att komma på namn, kör med freddifish vet ja

2009-10-02 @ 21:05:36
Postat av: spårarn

det är hel rätt att byta namn iaf, men tycker ej du ska lägga allt för mkt tid och energi på att komma på namn, kör med freddifish vet ja;)

2009-10-02 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0