Dom dom dom !

Trummvirrvel tack !!! Dom dom dom ! Min nya blogg heter Fredrikas's Upptåg så varsegod att gå in ! Har spenderat många timmar på att försöka få över alla gamla inlägg som jag gjort här i spanien och trod jag har lyckats helt ok. Grejen är ju bara att allt ligger på oktober men man får gå in på kategorierna och kolla så finns ju allt där med!

Antar att det är dags att ta farväl av denna bloggen för den här gången alla fall, men som sagt man vet aldrig om jag kommer återvända eller ej ! Tiden får avgöra.

DOUGH D.


Denna bilden har klarat sig från bloggens ljus så länge bloggen funnits och det har vi varit glada för. Men nu kände jag ändå att det var dags för den att komma fram ! Som ett fint farväl ^^


Kommentarer
Postat av: Madre Lisa

Hola chicas!



Usted las fantastico, mucho bonitos!



Abrazos Lisa

2009-10-03 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0