and I say, It's all right


Jag bjuder på en av de bästa låtarna som finns enligt mig, som även är min ringsingnal :P

Pratade nyss med hasse och jag slipper jobba ikväll han var tydligen ej sugen på bio heller så skönt för mig !
Ska då slänga ihop nån lätt kvällsmat och avnjuta dagens top model eftersom jag bara kollat Svenska Hollywoodfruar innan nu och jag måste för övrigt säga att jag älskar det ! Hon Maria är ju så korkad att hon blir skön, verkligen rolig. Anna Anka med stort A dock... Inget för mig kvinnan är ju ett freak. Men men jag gillar serien skarpt alla fall så lär fortsätta kolla när fler avsnitt kommer ut. Det är kanske ej nått att hurra för att jag har fastnat för en serie men alltid kul att hitta nåt nytt ! :D
Nu som sagt; kvällsmat !

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: vic

tja göru:D?

2009-10-01 @ 21:10:07
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha ja! då måste jag såklart kolla!

2009-10-01 @ 21:40:25
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0