Utspring för Polhem



Klippen ovan är tagna med min kassa mobil men vi stog allra längst fram så det ska väl inte vara så värst farligt endå. Ååååh vad jag är avundsjuk på att dom tog studenten idag och inte jag och sen är jag för jävla förbannad för att vi har en sån kass låt att springa ut till!!!!! Jag tror jag hellre springer ut med klassen efter eller nåt. Alla klasser på Polhem hade feta remixer med asbra låtar men det är väl för mycket att begära att vi också ska ha...Åh vad jag är värsta bitterfittan men jag bryr mig inte just nu jag bara tänker att en av dom bästa dagarna i ens liv kan börja med något bättre.

Men nu tillbaka till utspringet. Varken jag och dough hade varit på Polhem förut så vi fick go with the flow så att säga och hittade tillslut. Vi fick mycket bra platser, precis vid sidan av scenen men sen kom ett idiotiskt par på två meter och knödde sig så att dom stog precis framför oss. Jag som hade stått där lungt och sansat i 20min... Lite efter ett blev den första klassen utsläppt medan resten av eleverna stod och tittade ut genom fönstrerna i väntan på att bli utsläppta. Det var riktigt kul att se faktist och jag är ännu mer pepp på att ta studenten, nu ska jag bara googla studentsånger och öva i min ensamhet. DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ååååååååååååååååååååååååååh, jag blir ju nästan tåriz! :D

2009-05-27 @ 18:37:18
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0