Gårdagens festligheter

God morgon. Idag bjuder dagen på en tripp till Marstrand där vi ska fira morsdag, synd att det inte är min mamma vi ska fira. Det kommer antagligen vara skitfint väder där ute också så jag kör väl på nån klänning skulle jag tro.

Såg ni robinssonfinalen igår? Jag som verkligen visste att Anna skulle vinna eftersom hon är arbetslös och inte har några pengar och sen plötsligt förre veckan åkte till Las Vegas och levde livet. Jag tyckte det var lite väl uppenbart att hon hade vunnit men tydligen inte.. Av dom två som var kvar i slutet hoppades jag att Jarmo skulle vinna.

Efter finalen var det dags för utgång, vi var på Bryggeriet där det visade sig vara massvis med 30+ :are men ju senare det blev så kom det mer folk i vår ålder. Jag tycker kvällen var astrevlig och jag känner inte att jag behöver samla ihop en massa vänner för att gå ut utan dough och jag klarar dethär helt själva, haha! Vi träffade på ett jäkla trevligt gäng från Australien vilket var bra för doughs del, hon hade under dagen klagat på att hon kommer glömma bort sin engelska när hon flyttar till spanien men nu fick hon ju utöva den. Det gick mindre bra för mig så jag vände mig bort och så sitter det en kille där som frågar ifall jag känner min man. Det är läskigt att folk man aldrig träffat vet vem man är, jag skyller det på facebook. Kvällen avslutades på donken och sen hemfärd vid halv fyra. DoughT




Kommentarer
Postat av: Neha

Tack=)

2009-05-31 @ 13:56:14
URL: http://tjoockis.blogg.se/
Postat av: fredrika

håller med dig till fullo dough, vi klarar detta själva med bravur ! :D

2009-05-31 @ 16:45:25
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0