Upp till bevis


Haha, rubriken påminde mig om mitt favvoprogram när jag var mindre som jag alltid satt bänkad framför, alltså Upp till bevis. Men men, jag vet inte vart jag fick denna idé men jag ska lära mig att gå ner i spagat. Först fick jag googla vad som var split respektive spagat men jag har redan poff glömt bort hur det låg till...Men jag hade alltså tänk lära mig det och efter massa google sökningar ska det inte ta mer än 10veckor eller så. Ifall man stretchar när man är varm, HÖG ANTALET VECKOR TILL 30, jag tränar ju nada så jag får köra kallstretching och det tar antagligen lite mer tid..
Jag tror däremot inte jag har orken att vänta 30veckor efter ett resultat. Jag får återkomma med hur jag lyckas när jag kommit en bit. DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

men då bara att göra det när du har duschat eller när du är i duschen då är man ju varm och mjuk! :D

2009-05-17 @ 21:14:39
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Victoria

Naken kan man ju absolut inte vara!!! Då måste jag hinna klä på mig snabbt som attan och fortfarande vara varm i kroppen (=svettningar, HAHA)

2009-05-17 @ 22:36:54
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0