Språkkaffé

Kom precis hem från den udda upplevelsen av att vara på ett kaffé där man bara pratar spanska. Vi möttes där spanskagruppen och läraren och två elever som hon hade haft förra året. Nervös som fan var jag så jag köpte en asstor muffins så jag kunde hålla mig sysselsatt med den så ingen pratade med mig. Det funkade sådär för den var ej jättegod och när vi fick tillbaka provet från förra veckan frågade nån kille typ vad det var.. Som alltid när någon pratar spanska med mig oförberätt så frös mina öron och mitt huve så jag absolut ej uppfattade vad han sa.. Han frågade om jag kunde spanska och jag svarade typ sådär.. Så frågade han om jag  bara var blyg och då svarade jag JA ! och då log han och pratade med de andra istället. Smart lösning där ! Jitka, läraren, gick efter ett tag och lämnade oss ensamma där med alla spanjorer men det gick hyffsat det med för ingen pratade med oss :P
Nu tillbaka till matten !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

men han har cancer juu :( blä

2009-05-12 @ 09:48:35
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0