SHOES

Idag har det varit en lång dag. Jag vaknade inte förrän vid 12 och då var det äggmacka som gällde! Sen skulle kostymen hämtas upp idag och jag skulle kolla på skor. Balskor, men det blev studentskor istället. Men det gör ingenting för mamma hade frågat sinna vänninnor ifall dom hade några passande skor/väskor som kunde passa till min klännig och det visade sig att ena paret skor var i min stl. Jippe, det är lite småkul att det är verkligen inte min stil på skorna men på något sätt tycker jag om dom. Kanske för det finns en fet rosett där framme eller att klacken är sliskigt genomskinlig. HAHA! Men jag fick som sagt med mig ett par studentskor hem ifrån Bianco. Jag visste att det skulle finnas några snygga skor där! Alla andra affärer kunde ta sig nånstans. För att fira åt vi på Pizza hut och åt tacotallrik med suupersuuperhot jalapenos.

Nu när jag har målat mina tånaglar i glittrigt lila tänkte jag dra iväg och sola, men jag skulle säkert pressa i massa kronor så jag blir bränd så jag skippar det, smörjer in ryggen i BUS och drar istället till Torslanda. DoughT

Kommentarer
Postat av: Clara sophie Feldt

HAHAHAHA självfallet.



I morgon fredag har jag fri entre på Key bar (wow) heheh och jag får ta med hur många jag vill. Det är gratis rosé vin + mat hör av er båda två snarast om ni är intresserad vill helst veta i dag (L)

2009-05-07 @ 19:31:10
URL: http://csf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0