Polhem

Godmorgon, jag har just vaknat och vilket gött väder det är ute idag! Jag behöver verkligen lite sol och har tyvärr upptäckt att jag bara har 16kr kvar på kortet så det är omöjligt att solariesola. Idag bjuder dagen på studentutsläpp för Polhem och jag ska dit, dough följer också med. Efter det blir det förhoppningsvis en tur till stan ifall vägarna tillåter det med tanke på att det kommer vara massa flak osv ivägen.

Det känns helt knäppt att vissa tar studenten idag, jag skulle inte riktigt vara jätte pepp, eller pepp skulle jag vara men eftersom dom är först är det nog lite tråkigt eftersom det är dom som får sätta ribban. Nu blir det rostad macka i solskenet, ha en bra dag! DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0