Oops, he

Stod och spolade några bestick nyss, så säger hasse att jag ej behöver göra det så noga. Jag är van att höra att inget blir rent om man ej sjöljer noga men det fick man ej här. Tydligen är det brist på vatten och varmvatten är svindyrt. Kännde verkligen att det var en liten antydan åp min ca 25 min dusch innan då jag inte var speciellt sparsam. Spegeln var helt igenimmad och hade ej stängt av vattnet eller nått när jag shavade. Men det ska vi tänka på härdan efter !

Annars är allt bra, vi gick en liten promenad i solen på eftermiddagen, stannade för en cola/kaffe på en uteservering där det förövrigt senare anlände ett sällskap på 30 pers från ett bröllop och ville sitta tillsammans :S Sen gick vi vidare och hyrde en film som INTE är dubbad som all annan skit. Har nyss avslutat en väldigt smarrig middag. Lillflickan sover, i sitt egna rum och hela natten, imponerad är ju bara tre månader !

DOUGH D.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då vet vi

2009-05-17 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0