"...och så två mjölk, en med lite kaffe i"

Är nu framme i min lilla "hemstad" Oxelösund. Bilresan gick bra, alla fall andra delen av den för då körde jag ^^
Nu är allt klart i skolan och jag har skrivit mitt sista prov på några år. Känns gött. Har ej hunnit packa än för dagen var väldigt stressig.
På vägen upp nu stannade vi McDonalds och Christer skulle för typ första gången prata in i den lilla luckan och beställa. Mamma brukar alltid göra annars. Det gick väll lite halvbra sådär. När han slutligen skulle beställa två kaffe en med mjölk blev det lite fel, som rubriken visar.
Nu ska jag snart sova, på nedervåningen där det nu bara finns ETT spöke kvar ;).....

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0