Nästa - chokladbollar

Nu har jag sett Änglar och demoner, filmen var väl bra men boken var ännu bättre! Nu var det ett jäkla bra tag sedan jag läste den så det var lite roligare att kolla på filmen när man har glömt vad som kommer hända. Jag funderar på att läsa om boken under dom lediga dagarna jag har framför mig men jag kommer antagligen vela så mycket om ifall jag ska läsa någon av dom andra böckerna som jag för den delen också redan har läst. Men men.. Nu ska jag göra chokladbollar, eller det kanske bara blir en smet och så ska jag kolla på The Hills och det senaste färjan-avsnittet för det missade jag i måndags, KATASTROF!

Förresten, jag vet inte om jag har klagat över det här på bloggen men jag är i stort behov av en bettskena eftersom jag nästan hackar sönder tänderna när jag sover. Men lat som jag är har jag inte ringt till tandläkaren och ordnat en tid men idag ploppade det ner ett brev från tandis som meddelade att jag hade en tid nu på torsdag. YES! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0