Naglar

Har precis format till mina naglar. Nu är det bara lacket kvar. Vet dock inte vilken färg jag vill ha. Kan inte ta lila för verkligen allt utom mina skor är det känns det som. Funderar på nått ljust diskret bara typ. Det jobbiga är ju att jag måste göra tånaglarna oxå för de syns och det hatar jag för har så fuckade tånaglar. Usch hatar sånt asså. Men får väl göra mitt bästa. Blir nog samma färg på båda alla fall om nån vill veta.

Tog en väldigt lång och skön sovmorgon imorse, vaknade vid tolv. I eftermidda ska jag jobba men innan dess måste jag städa undan lite och så. Funderar även på om jag borde färga håret tills imorn men känner ej att jag har tid att åka ner på stan och köpa färgen så, utväxt får bli min look imorn!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0