Mycket på schemat

Buenos dias todos ! Har slutat skolan för dagen efter en mycket lyckad filosofilektion. Ser ljust ut för min G nolltollerans ^^ Idag är det dock mycket som står på planeringen, tur att jag ej ska jobba alla fall. Kinesiskaprovet imorn som jag serriöst funderar på att skita i bara att så mkt hänger på det. Måste dessutom tvätta hela kvällen och packa för imorn dirre efter provet åker vi till Oxelösund. Hem igen sent på fredag kväll för att åka till flygplatsen tiiidigt lördag morgon. ska bli spännande att se hur många skor jag lyckas packa med mig, gissar på runt fyra fem alla fall. Ett par sandaler, ett par sköna skor typ tygskor, två ballerina och säkert ett par till sandaler...

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0