Mer shopping !

I eftermiddags när de andra hade siesta tog jag mig en promenad till ett köpcenter som ligger max fem min promenad härifrån. Där ligger stadens ända donken som jag senare nog kommer använda flitigt !
Jag knalla runt en lång stund på Zara igen och nån kvinna kom fram och fråga om jag ville vara med i nån undersökning typ :S jag sa nej så många gånger jag kunde tills hon fatta att jag ej ville typ :P Elena berättade innan att zara har en typ systerbutik med liknande kläder. Var inne där och det fanns mkt sött, typ en blandning av dam och ungdomsavdelningen på Zara.
 Nu på kvällen skulle vi ha åkt till nån lite by i bergen utanför men det var lite dåligt väder så vi hamnade på det stora köpcentret istället. Där handlade jag en till topp på den Zara-liknande butiken. 15 euro, mkt bra !

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Victoria

fast flikarna tog jag bort som du kanske såg :P dom dom ville jag lixom ha över själva där man skriver saker..inte vid menyn. Men jag är påväg med en ny header. kanske inte lika hög denna gången heller ;) Vilken färg ska vi ha texten i? :D

2009-05-20 @ 21:16:41
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

aaa bra fixat dough ! (Y) de bilderna var mkt bättre ju, även fast man kan tro att det är en festblogg :D då kanske man ej tänker på mina håriga armar alla fall ;P men själva huvudtexten tycker jag skulle passa i lite mörkare nu, typ svart eftersom bakgrunden är grå det kan bryta av bra tror jag.. Vad tycker du? jag stör mig så mkt på den lila texten i menyn oxå, kunde ej få bort de förut, du kan kanske ej heller men nu för tin passar det ju ej alls :P men du får fixa så mkt eller lite du vill, jag är mkt nöjd alla fall ! :D

2009-05-20 @ 21:45:23
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha nu när jag tittade igen tycker jag det passar med grå men.. haha gör som du vill det blir säkert bra

2009-05-20 @ 21:46:22
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0