...lägg er på rygg...

Jag kom hem för en stund sedan men jag var så himla trött så jag slängde mig i soffan och fastnade där ett bra tag. Det har varit en lång dag idag men mycket trevlig! Jag träffade Ida och Sofias släkt på Redbergsplatsen och efter det åkte vi till Angered. Utsläppet var väl inte riktigt som gårdagens, det var ingen musik utan det var lärare som spelade trummor, triangel och marackas typ, haha! Men det var lite kul det. Vi fick plats längst fram denna dag också men sen kommer det helatiden nån gumma som ska skrika och vifta med blombukett på sitt barnbarn, dom borde förbjudas. Dom hade verkligen inget vett! Mitt i allt började det regna men det hindrade ingen från att ta studenten så det fortsatte att rulla på.

Eftermiddagen spenderades hos Sofia med massa god mat, dricka och efterätt och framför allt ett trevligt sällskap. Det var en massa presenter som öppnades och det kliades verkligen i mina fingrar!! ÅH VAD JAG VILL TA STUDENTEN..

En kul grej bara lite snabbt. När jag satt på bussen inne i stan hör jag en massa tutande och det är flak ifrån Bräckegymnaiet som rullade på vägarna. På ett flak stod det "Tjejer, lägg er på rygg här kommer pojkarna från bräcke bygg" HAHA. Förövrigt stod Daniel på detta flak ifall det inte var flaket efter han stod på, hmm.
DoughT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0