Kvällstips

Om du som jag inte har så mycket annat för dig så kan jag tipsa om vad jag just gjorde. Hela lägenheten är tyst och svart, alla sover. Då smyger jag mig in i klädkammaren, rotar runt bland alla saker jag ha samlat på mig inför balen och studenten och beslutar mig för att ännu en gång prova balskorna. Jag tog på mig dem tillsammans med mina mjukisar, väldigt bra kombination för övrigt, och borstade mina tänder. Bra att öva lite inför balen ju. Dilemmat jag ställs inför är nu hurvida mina fötter kommer ta mest skada och plågas under balen om jag har övat mig mycket innan med skorna hemma då jag riskerar att trötta ut och slita ut fötterna innan balen ens börjat, eller ska jag spara mina fötter tills balen och riskera att utsätta dem för världens chock när smärtan väl kommer? Dagens ungdom ställs inför stora problem minst sagt !

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Emily

Ååå så fint av dig att ha din studentklänning på dig för henne på hennes begravning. Tycker verkligen det var en fin sak av dig att göra. Livet är bra orättvist. Min farmor tog det 2 veckor för at gå från frisk, till cancer till att dö.. fy...



Hur känner du dig nu? Känns det verkligT? Jag tycker de är helt overkligt och jag var ändå med när hon gick bort.. kanske blir bättre efter begravninen.

kramar

2009-05-07 @ 00:11:23
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0