Klaadheest

Idag har vart en bra dag av nån anledning. Jag har massa att plugga men belöningen i slutet av veckan är ju balen. Jag längtar massor, ska bli så himla kul ! Nu har jag bara väskan kvar att fixa men jag har hittat några stycken bra. Vill ej lägga pengar på det egentligen men är väl ett måste antar jag om jag ska få med mig allt jag vill. Har utlovat massa bilder till pappa så kameran måste med den med.
Ska bli skönt att klippa mig på fredag oxå innan frissan fixar håret. Det är välbehövligt har ej gjort det sen innan nyår. Jag hoppas bara att hon inte säger att mitt hår är ett sånt hopplöst fall att hon tänker klippa av allt typ :I

DOUGH D.


Det får bli den vanliga gladbilden, men den är ju å andra sidan glad till 100 %, en av de bästa dagarna nånsin

 
haha denna bilden är ju oxå lite lagom glad och lullig så, från första dagen i Sunny B. Nu kommer
dough bli glad oxå ;) min lilla krya på dig hälsning till henne !

Kommentarer
Postat av: victuria

mycket klaaad ;D

2009-05-04 @ 22:17:02
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: emily

Haha du kan kanske få henne ibland :P inte alltid lika genom söt :P haha.



Åh härligt med glad-bilder :)

2009-05-05 @ 08:26:02
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0