Jag lever

Dough D här efter en liten tid av frånvaro. Har haft mycket för mig så har ej hunnit blogga. Igår vaknade vi upp rellativt sen men smärtor lite här och var efter en helv kväll och natt i högklackat. Inte mycket att göra åt för jag skulle och jobba sen vid två. Var där hela eftermiddagen och lekte med busungen. Efter det körde jag mig själv hem för att vända och åka till Jonathan. Vi inhandlade chirre och dirre och åkte sen till Andreas där vi kollade på American Pie - The wedding med honom och Clara. Trevligt, det var dett tag sen.
Hittills idag har jag pluggat lite matte vilket jag är stolt över, har nationella på tisdag och paniken börjar komma smygandes. Ska plugga mer snart nu efter min lilla paus. Just ja Jonathans mamma har gjort en smarrig blåbärspaj som vi snart ska få avnjuta oxå, älska paj och vanilsås ju ! 

Tycker ej jag behöver berätta nått om balen för det har Dough gjort så bra innan. Favvodelen av kvällen var ju när jag smuggla in min plunta mellan brösen dock.. Hon ville typ klämma lite på mig men jag klarade mig som tur var. Jag hade ju lixom disat kameran för att få plats med den så då kan man ju inte bara ge upp utan fight så att säga. Har ändå några bilder hemma som vi tog innan som jag kan lägga upp i kväll..

Nu ska jag ladda på med resefeber för om 6 dagar drar jag till España !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Zara

sv: Tack! Var inte så seriöst, haha. Men väldigt kul :)

2009-05-10 @ 19:16:02
URL: http://zoas.blogg.se/
Postat av: Albin

vadå nationella på tisdag, nu ger du mig panik, det är väl på fredag?

2009-05-11 @ 09:03:58
Postat av: fredrika

haha ja albin det är på fredag :P men jag är bortrest då så skriver med tvåorna på tisdag !

2009-05-11 @ 12:21:03
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0