Innan balen

Det var som sagt en väldigt hektig dag. Jag höll på att bryta ihop när jag kom hem från frisören för alla lockar hade typ blåst ut i stormen även fast jag kämpade med att gå under paraply i solen. Jag fixade alla fall i ordning mig rellativt snabbt och sen kom Jonathan, vi tog några bilder och förfestade lite för oss själva för de andra bestämde sig för att möta oss där istället. Här kommer alla fall bilderna som utlovat :

  
allt smink som krävdes för att jag skulle se någolunda ut, close-up och klänningen bakifrån (äldre bild)


   



    DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

aaaww söt du är! :*

2009-05-11 @ 16:10:54
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0