Gårdagens hemfärd och dagens upptåg



Igår körde ju Hasse mig till flygplatsen i Bilbao. Bilfärden var minst sagt omväxlande! Som ni ser på bilderna ovan gick det från solsken till regn och åskoväder på några sekunder. Vi fick köra jättesakta och blixarna slog ner titt som tätt runtom oss. Som tur var hade vi checkat in dagen innan på internet så det var bara att lämna in väskan som förövrigt vägde precis 23 kilo som var gränsen...

Båda flygresorna gick bra och när jag landade i Göteborg stod Jonathan där och väntade, mkt trevligt !
Idag tog jag mig en liten sovmorgon men inte alltför lång eftersom jag var tvungen att springa ner till skolan och köpa festbiljett. Som tur var sålde de precis när jag gick ner så hade tur där. Sen for jag till Emma och vi såg massa One Tree Hill, mys mys,

Nu ikväll håller jag på och tvätta alla mina kläder från resan. Är ensam hemma eftersom mamma och de andra redan är i Oxelösund. Begravning för mormor på torsdag ser jag inte alls fram emot. Ush fy och blä!

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0