For the very first time

Eftersom jag är påväg ännu en gång ska kolla på mellis hos emma tänkte jag langa in en bild från föra året eller året innan för då var vi också där om jag inte minns fel. Vi var iaf på någon deltävling, det vet jag. Men jag lyckades inte hitta någon bild på det..Däremot en massa andra knäppa bilder där nån är massmördare och jag är buddha. HAHA!

Men bland alla knäppa bilder hittade jag denhär. Bilden är tagen första gången jag och Emma träffades, sommar -06 innan vi började gymnasiet. Det är egentligen helknäppt att det gick från att inte ha träffats nån gång till att prata varje dag på msn ocg träffas några gånger under sommarlovet.Det var nämnligen så att när man sökte till franska sektionen så skulle man komma på intervju på Schillerska dom sista dagarna innan sommarlovet och emma rusade in under min intervjun (eftersom jag var sen och drog över på hennes tid) så då kände hon igen mig och skrev till mig på LUNARSTORM!! HAHAHAH. Skrattretande jag vet, men jag är ändå glad för det! DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0