Fix inför studenten

Medan Elin Kling bleker sina ögonbryn färgar jag mina.. Jaghar tänkt göra det ett jäkla bra tag men inte riktigt kunna passa in det. Men nu är det helg och färgen som kommer sätter sig på huden kommer förhoppningsvis försvunnit till studenten på måndag, det måste försvinna! Annars idag har jag frossat efter en heldag i solen och jag solen har verkligen sugit musten ur mig och jag sov i två timmar och vaknade vid kl 6. Jag har också funderat på vilken typ av sminkning jag ska ha på studenten. Det verkar inte som om någon lägger nån större tid på det men vem orkar göra det kl 6 på morgonen? Jag vill iaf ha lite färg, inte mörk dock men lila som ovan skulle vara snyggt men tvek ifall jag kommer få till det snyggt. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0