Fest

Igår var vi hemma hos Robin och jag besökte det riktiga björlanda för första gången. Jag trodde för länge sedan att jag själv bodde i björlanda eftersom björlandavägen är precis nedanför mig men jag hade fel. Det ligger iaf huur långt ut som helst. Där chillade vi och drack lite medans vi tittade på massa knäppa klipp på youtube. Sedan åkte vi 5 pers i Daniels bil som har ett nytt avgassystem som min man och han har svetsat ihop och det satt lite väl lågt så vi fick åka i typ 10km/h eller nåt, galet. Antagligen släpade det i marken för jag satt pressad mellan två män i baksätet så det blev lite väl tungt.

Själva festen var ute i Björlandakile, där spelades det Håkan Hellström, tjejer satt och pratade matscheman och ångest, glas krossades och ägaren flippade, jag tog slut på isen och vi fick höra att det fanns en knullvänlig toa. Nu tog jag ingen bild igår så jag får bjuda på en gammal. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0