En glassig dag i solen

I morse gick jag upp skapligt tidigt, tog mina solgrejer och paffade till Dough. Hon råg redan ute i solen när jag kom och där spenderade vi hela förmiddagen. Sedan lagade hennes söta mor en smarrig lunch till oss som åts under parasollet (?)...

På eftermiddagen bar det av ut till Kålered (?) och Albin där några i klassen väntade för att måla banderoller och lakan till flaket. Det var intressant minst sagt.
Dough råkade skriva Douh på lakanet där vi skulle skriva våra namn så hon fick lägga till ett litet G ovanför. Några suckade som vanligt åt våra barnsligheter men det är ju upp till dem. Mer störande var dock när folk suckade åt våra partylåtar till flaket. Inte fan vill man ha downtempo/sadsongs då!?

Ikväll blir det utgång efter Robinsonfinal och Baja Päron och Bailys (?) drickande ! qw

DOUGH D.



Kommentarer
Postat av: Victoria

en jäkla massa frågetecken alltså. han bor i kålltorp, parasoll heter det och så är det en fejk baileys jag har! hahah :D

2009-05-30 @ 18:57:23
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0