Dagen D, BALBALBALBALBAL !

Nu är dagen här som vi väntat så länge på. Äntligen bal och jag vaknade innan väckaklockan vilket aldrig händer annars. Hade ju iofs drömt en nasty mardröm så kan ju bero på det oxå. Mycket att stå i med idag. Nu ska jag börja med att städa mitt rum och byta lakan. Sen fixa mig snabbt och åka ner på stan och panikkolla på vit skjorta till Jonathan som inte hittat nån än. Sen hem och duscha och äta snabbt för att sedan knalla till frissan vid tre. Efter det hem och sminka och fixa, sen kommer Jonathan och hämtar upp mig. Om vi hinner ska förhoppningsvis Dough och Emma och deras nirrar titta förbi en stund oxå så vi kan skåla in balen ;)
  Frågan är ju bara sen hur man ska ta sig ner till själva balen. Det är inte alls för långt att gå, några hundra meter kanske, men samtidigt så vill man ju inte knalla i klackskor och feta klänningen. Vagnen känns lite halvsegt, hoppa på där och stämpla och sen sätta sig ner där med finkläderna. Jonathan insisterar på taxi men de kommer typ garva åt oss om vi ska åka så kort. Vi får se hur vi löser det. Hoppas kvällen blir perfekt alla fall, med det är kanske att hoppas på fömycket...

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0