Dag sju - un fotmassage pår favåår

Hejsan sverige, här sitter jag nu nyduschad på mitt eget rum för jag har hittat ett trådlöst nätverk här! Funkar sisådär men har alla fall lyckats ladda ner alla veckans serier :D nu har jag nått att kolla på på vägen hem oxå. Har hört att detta avsnittet av one tree hill skulle vara det bästaste bästa på länge så ska bli spännande minnsan.

Imorse vaknade jag lagom sent. Efter frukosten frågade Elena om jag ville lära mig att stryka lite eftersom det är en av grejerna jag kommer göra mycket sedan. Så det gjorde jag en lång stund, inte så att jag inte kunde innan lixom.
 Sen åkte vi till universitetet för att leta efter nån som hyr ut rum på anslagstavlorna. Vi hittade endel lappar och såg även mkt folk i min ålder för första gången. Har undrat lite vart de har hållt hus hela veckan.
Senare var Elena och simmade så jag var ute med gullungen lite själv och promenerade, eller snarare satt på en bänk och sola medans jag körde vagnen fram och tillbaka ^^
Anledningen till att jag ovan nämner att jag är nyduschad är att jag och Hasse nyss var nere och spelade paddel som det så fint heter. Det är som tennis, fast i en bur typ. Bollen frå stutsa mot väggen osv. Riktigt skoj men lite för varmt för min smak. Motionera i denna värmen. Är fortfarande röd om kinderna. Den del av min kropp som har tagit mest stryk är nog ändå fötterna. Alla dessa promenader osv. Idag fattade jag även det dåliga beslutet att ta ett par skor som jag inte gått in än och som är jätteobekväma, bara för att jag ville använda alla sex skor jag har med mig. Det får jag lida för nu för jag har numera en liten blåsa på varje fot, inte på hälen men där skon skär där framme om ni vill veta. Antagligen inte, de flesta har nog slutat läsa vid det här laget, blev lite långt idag :P


För övrigt så såg jag en ödla idag oxå när jag kom in på gården. Nått svichade förbi mina fötter jättesnabbt, och gömde sig bakom en pelare. Jag fick några bilder alla fall (Y)


DOUGH D.

  
 Min nya klänning och ödlan

Inez som jag fortfarande ej vet om hon stavas med Z eller S


Kommentarer
Postat av: Victoria

men du, pratar du spanska eller svenska med bebben ? :D

2009-05-22 @ 19:07:34
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

jag pratar svenska, de tvingar mig. Inte för att jag vill annat men hon kommer ju få spanskan från så många andra ställen så det är ju viktig att hon får höra lite svenska oxå :P



och tack men jag är tillkaba på tisdag så då kan jag köpa själv. Har vi svenska då eller?

2009-05-22 @ 19:43:30
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0