Chickencar


Inatt drömde jag en sjuk dröm. Rätt som det var åkte jag och mina småkusiner på en motorväg i full fart med en kycklingbil. Den var inte riktigt som på bilden, utan kycklingen var gul och hade inte plåtfjädrar utan riktiga. Bilen styrde av sig själv lite som Herbie och vi kom upp på Älvsborgsbron. Där åker vi egenom räcket och ner i vattnet. Plötsligt har jag tre bikinisar över varandra och ett lila transparent nattlinne som går ner till fötterna. Plötsligt dök mina grannar från landet upp och vi hade dykartävling där vi skulle simma genom en massa små hål..

Det var en liten del ur min dröm. Det är lite lustigt att vissa aldrig minns vad dom drömmer medan jag nästan alltid gör det. Jag tycker också det är jättekul att berätta mina drömmar för Niklas men det är lite besvärligt för honom antar jag eftersom jag måste fortsätta blunda och lura mig själv att jag sover för att inte glömma bort vad jag drömt vilket resulterar i ett jag chockerar honom med massa babbel alldeles för tidigt på mornarna (?).
DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

mornarna kanske ? :P men tur att nirre har tagit över den rollen som lyssnare, innan när vi sov över (haha) så fick man ju ligga ett antal långa minuter och lyssna på dina störda drömmar !

2009-05-18 @ 15:38:31
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0