Buenos noches

Har precis ätit middag här, lagom sent men får väl vänja mig :P Jag var så jäkla trött i eftermiddags att jag gick för att ta mig en liten siesta men den blev två timmar lång. Ändå är jag trött nu förstår ej. Efter det tog vi en liten bilutflykt till floden eller vad det är där vi promenerade lite. Mkt fint var det.
Nu ska vi nog chilla lite. I dagarna hoppas jag på lite shopping men blir nog ej imorn för då ska vi testa på hur en normal dag kan komma att se ut när jag väl börjar. Vet ej om jag skrev det innan men vi har ringt på några lägenheter idag oxå, kommer antagligen ha en roomate. Billigare och för att lära känna lite peeps i min ålder.

Nu blir det chilla som sagt, igår såg vi en film som var rätt bra faktiskt, lite konstig men. Handlade om folk som åkte nått tåg frpn Kina till Ryssland. Transibiria eller nått sånt hette den. Kan rekomenderas.

DOUGH D.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0