Balen del 3.

Efter middagen var det dags för festligheter. Dj'n lirade vals och vi snurrade runt på golvet tills jag blev illamående och var tvungen att sluta valsa. Man märkte att vissa hade smygövat innan och det var så kuul att se dom stolta över det också. För min var det mest en skoj grej. Om man ville kunde man fotograferas men vi hade som sagt redan gjort det på dagen, pojkarna rökte cigarr, folk hade sex på toaletten, vissa var fulla så att dom spillde ner min klänning som jag nu måste fixa fläckborttagning till och dansade tills fötterna inte klarade mer.. Ett stort minus var alla dåliga låtar som spelades under kvällen, när en bra låt kom och man skulle iväg och dansa kom nån random låt som förstörde allt.

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett stort till minus var att ni bara stack utan att säga hejdå ! whats up with that dough !? :(

2009-05-10 @ 15:34:40
Postat av: Victuria

men vi satt ju däär aslänge, det var ej så värst kul. Jag tänkte att ni redan hade dragit för ni var inte på dansgolvet heller..:s Jag sprang typ upp och ner för jag skulle lämna nyckel osv, men jag såg er inte nånstans :(

2009-05-10 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0