Andra dagen i spanien

Andra dagen här, en söndag så vi har gjort lite traditionella söndagsgrejer här. Var och köpte nån kruka till balkongen först sen åkte vi tillbaka till stan där vi träffa massor massor med folk de kände. Som tur var hälsade de flesta bara på mig och sa ej så mkt mer. De paret som vi knalla runt med pratade jag alla fall lite med men det är ju trotts allt bara andra dagen så jag får skylla på det.
 Söndagar i Logroña spenderas tydligen i gammla stan där man knallar runt från en liten bar/serviering till en annan och äter olika tapas och grejer. Tydligen tar man oxå ett glas vin vid varje sån här grej, men jag gillar ju ej och 50 % av sällskapet ammade så det fick bli vatten :P Först åt jag nån macka med spansk skinka, vilket jag ej var så förtjust i. Konstig smak. Nästa ställe bestämde Hasse och det blev nån liten fylld boll med skinka och nått mer. Den var god. Sista stället tog jag kycklingspett på en macka med guacomole (?) på.. Den var min favvo. Nu är jag förövrigt ganska proppmätt och illamående efter att ha sett alla konstiga maträtter. Jag tyckte skottland hade vissa vidriga grejer men detta levde nästan upp till den nivån med tarmknyten osv.
 Det blev alltså mycket knallande idag med och dagen är ej slut än men jag är ganska (slut asså). Folk chillar ej på samma sätt som jag gör :P Men alla är snälla och trevliga alla fall och Ines som jag ska passa är jättesöt.
 Nu funderar jag på att gå och lägga mig vid polen men det ser lite molningt ut å andra sidan.
Här är lite bilder från dagen:

    
Dagens sällskap, jag vid en staty av pilgrimsvandrare och utsikten från mitt fönster

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Victoria

ÅÅÅH, avis är jag! Det verkar som ni har asskoj juu! Söt bebbe också :)

2009-05-17 @ 15:55:49
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0