Slut som artist

.. det är vad jag är ! kom hem från gymmet för ett tag sen, där jag var med på två pass i rad !! :O orsaken till detta var att jag åkte direkt från skolan och skulle gå på Afro.. Nästan där börjar jag fundera, tänk om dte var på det andra gymmet ?? (det finns två lokaler hos gymmet jag tränar på, en inne i stan och en lite utanför) när jag kommer upp kollar jag på schemat och självklart har jag åkt till fel ! toppen, men det fanns alla fall ett funkpass där jag var.. Bara det att när jag kommer till salen så står det en lapp utanför att passet har bytt tid med aerobicen... Suck gillar ju ej vanlig aerobic, det är så enformigt och stelt. Funk är ju ballare, bara hiphop och Rn'B musik.. Så jag gick på det första passet för att fördriva tiden till funken.. Så jag va alltså på pass i två timmar. Det var slitsamt, speciellt för mina stackars knän, har riktigt ont nu så det kanske ej var så smart av mig att gå på två konditionspass med massa snurrar och sånt. Men men, gjort är gjort och det känns skönt i efterhand alla fall...

Nu känner jag peppheten bara ökas och ökas eftersom det snart är helg och jag har massa skojiga saker inplanerade. Det är ju nämligen FF här hela helgen ;) haha.. Jonathan kommer hit imorn och vi ska väll spela GH, kanske hyra en Blue-Ray för första gången, har ej provat den än.. Sen är det lördag och då kommer några trevliga flickor från klassen hit för att kolla på melodifestivalen, det är ju trotts allt final ! :O jag hejjar på EMD om nån vill veta.. Alla fall så ska vi ha lite knytis plock - massa go frukt, chirre och dirre, godis i massor och kex och ost som ingen kommer äta av , haha

Idag har jag en bild som passar liiite till inlägget alla fall. Det har nämligen vart nära på snöstorm här idag, massa massa snö, jag som hade tatt på mig nya vårskorna för första gången (det var fint väder imorse), men tji fick jag !


En blöt och nersnöad Dough

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Victuria

åh! vilken skönhet. NAAAAT

2009-03-12 @ 21:53:14
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0